Ovi Opći uvjeti poslovanja (u nastavku: Uvjeti) primjenjuju se na usluge
Odmor, obrt za turističku agenciju, OIB: 99963164597, Kralja Zvonimira 101, 21000 Split, Hrvatska
(u nastavku: Agencija), pri pružanju usluga upravljanja i posredovanja vezanih uz turistički smještaj.
1. Definicije
Agencija: Odmor, obrt za turističku agenciju, koja pruža usluge upravljanja i/ili posredovanja u rezervacijama smještaja.
Vlasnik (Iznajmljivač): fizička ili pravna osoba koja Agenciji povjerava upravljanje i/ili oglašavanje smještajne jedinice.
Gost: osoba koja koristi ili namjerava koristiti smještaj rezerviran putem Agencije ili povezanih kanala.
Usluge: radnje Agencije (npr. oglašavanje, komunikacija s gostima, vođenje rezervacija, administracija, prijave gostiju, održavanje, čišćenje – prema odabranom paketu).
Platforme: mrežni kanali prodaje (npr. Booking.com, Airbnb, Google Travel) i vlastita web-stranica.
2. Identifikacijski podaci i kontakt
Odmor, obrt za turističku agenciju, OIB: 99963164597
Adresa: Kralja Zvonimira 101, 21000 Split, Hrvatska
Komunikacija se može odvijati elektronički. Na prigovore potrošača odgovaramo u zakonskom roku (najkasnije 15 dana od zaprimanja).
3. Područje primjene
Ovi Uvjeti primjenjuju se na sve odnose Agencije s Vlasnicima i Gostima, osim ako je pojedinačnim pisanim ugovorom drugačije dogovoreno. U slučaju nesuglasja, prednost imaju odredbe pojedinačnog ugovora.
Uvjeti vrijede za korištenje web-stranice, komunikaciju i usluge pružene na području Republike Hrvatske, uz poštovanje mjerodavnih propisa Europske unije.
4. Ugovor s Vlasnikom (Iznajmljivačem)
4.1. Sklapanje i stupanje na snagu
Suradnja se uređuje pisanim ugovorom o upravljanju/posredovanju. Ugovor stupa na snagu danom potpisa ili jednoznačnom elektroničkom potvrdom ponude.
4.2. Opseg usluga
Opseg usluga ovisi o paketu (Osnovni, Standard, Full) i može uključivati: oglašavanje, dinamičko određivanje cijena, komunikaciju s gostima, prijavu gostiju (eVisitor), čišćenje, doček/odlazak, izdavanje računa, administraciju i druge dogovorene radnje.
4.3. Ovlaštenja
Vlasnik ovlašćuje Agenciju za radnje potrebne za oglašavanje i provedbu rezervacija u granicama ugovora. Agencija smije koristiti fotografije i opise smještaja u marketinške svrhe.
4.4. Trajanje i otkaz
Ugovor se sklapa na određeno ili neodređeno vrijeme. Svaka strana može otkazati ugovor uz ugovoreni otkazni rok. Potvrđene rezervacije do trenutka prestanka ugovora moraju se izvršiti.
5. Ugovor s Gostom i posredovanje
Rezervacija smještaja nastaje potvrdom kroz Platforme ili putem Agencije. Gost prihvaća uvjete rezervacije (cijena, trajanje, otkazni uvjeti, depozit, kućni red). Agencija u pravilu djeluje kao posrednik između Gosta i Vlasnika, osim ako je drukčije ugovoreno.
Gost je dužan dati točne podatke, poštovati kućni red i podmiriti sve dospjele iznose.
6. Cijene, provizije i plaćanje
6.1. Cijene i valute
Cijene se iskazuju u valuti naznačenoj u ponudi/na platformi i mogu uključivati ili isključivati poreze, pristojbe i naknade trećih strana, sukladno važećim propisima.
6.2. Provizije
Agencijska provizija i naknade definiraju se ugovorom s Vlasnikom (postotak ili fiksni iznos). Za rezervacije putem trećih platformi primjenjuju se i njihove naknade.
6.3. Rokovi i način plaćanja
Rokovi plaćanja i modeli naplate (avans, depozit, kartice, transakcijski račun) definiraju se po rezervaciji ili ugovoru. Kašnjenja mogu podlijegati zakonskim zateznim kamatama.
6.4. Sigurnosni depozit
Po potrebi se naplaćuje depozit za štetu, koji se vraća nakon završne provjere, umanjen za eventualne štete ili dugovanja.
7. Otkazivanje, “no-show” i povrati
Uvjeti otkazivanja ovise o pravilima definiranim u ponudi/ugovoru (npr. fleksibilni, umjereni, strogi). U slučaju nepojavljivanja (“no-show”) primjenjuju se dogovorena pravila naplate. Povrati se odobravaju sukladno odabranim uvjetima otkazivanja.
8. Obveze i odgovornosti Agencije
postupati pažnjom dobrog stručnjaka i u dobroj vjeri;
poštovati ugovoreni opseg usluga i rokove;
informirati Vlasnika o bitnim okolnostima (npr. problematične rezervacije, štete, pritužbe);
voditi komunikaciju s Gostima prema paketima usluga;
unapređivati vidljivost smještaja kroz odgovarajuće kanale oglašavanja.
Agencija ne odgovara za promjene na Platformama trećih strana, tehničke zastoje izvan njezine kontrole niti za netočne informacije dostavljene od strane Vlasnika.
9. Obveze i odgovornosti Vlasnika
osigurati zakonitu registraciju objekta i ispravnost dokumentacije;
osigurati minimalne tehničke i sigurnosne uvjete boravka;
dostaviti točne informacije (fotografije, opisi, kućni red, cijene);
omogućiti pristup objektu radi izvršenja usluge (npr. čišćenje, doček);
pridržavati se poreznih i fiskalnih obveza te propisanih rokova;
pravodobno prijaviti i otkloniti nedostatke u objektu.
10. Obveze i odgovornosti Gostiju
poštovati kućni red i pravila objekta;
ne nanositi štetu te poštovati susjede i zajedničke prostore;
nepravilnosti prijaviti bez odgađanja radi pravovremenog rješenja;
poštovati odredbe o pušenju, kućnim ljubimcima i maksimalnoj popunjenosti;
podmiriti sve troškove (boravišna pristojba, dodatne usluge) sukladno rezervaciji.
11. Viša sila
Ni jedna strana ne odgovara za neispunjenje obveza uzrokovano događajima više sile (npr. prirodne katastrofe, epidemije, rat, akti vlasti, veliki prekidi u opskrbi). Pogođena strana dužna je bez odgode obavijestiti drugu stranu i poduzeti razumne mjere za umanjenje posljedica.
12. Intelektualno vlasništvo
Sadržaji web-stranice (tekstovi, fotografije, video, dizajn, žigovi) zaštićeni su propisima o autorskom i srodnim pravima. Zabranjeno je neovlašteno kopiranje, izmjena i distribucija. Vlasnik ustupa Agenciji pravo korištenja fotografija i opisa smještaja u svrhu oglašavanja tijekom trajanja suradnje.
13. Zaštita podataka (GDPR)
Agencija obrađuje osobne podate u skladu s Općom uredbom o zaštiti podataka (EU) 2016/679, važećim propisima RH i internim politikama. Podaci se obrađuju zakonito, pošteno i transparentno, u mjeri nužnoj za izvršenje ugovora, ispunjenje pravnih obveza, legitimni interes ili temeljem privole.
Svrhe obrade: upravljanje rezervacijama, korisnička podrška, komunikacija s Gostima i Vlasnicima, fiskalna i pravna usklađenost, sigurnost sustava, analitika.
Kategorije podataka: identifikacijski i kontakt podaci, podaci o rezervaciji i plaćanju, tehnički zapisi (logovi).
Primatelji: ugovorni izvršitelji (npr. hosting, knjigovodstvo, IT), nadležna tijela kada je to propisano zakonom.
Agencija će pisano potvrditi primitak i dostaviti obrazloženi odgovor najkasnije u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora. Detalji postupka nalaze se na stranici Pravila prigovora potrošača.
14.2. Jednostrani raskid (ugovori na daljinu)
Ako je korisnik potrošač i ugovor je sklopljen na daljinu, može imati pravo na jednostrani raskid u roku od 14 dana, osim u zakonskim iznimkama (npr. kada je usluga u cijelosti izvršena uz izričit pristanak prije isteka roka). Informacije i obrazac dostavljaju se prije sklapanja ugovora.
15. Izvansudsko rješavanje sporova (ADR)
Ako niste zadovoljni odgovorom na prigovor, spor možete uputiti ovlaštenom tijelu za alternativno rješavanje potrošačkih sporova (ADR) u Republici Hrvatskoj. Napomena: internetska ODR platforma Europske komisije ukinuta je 20. 7. 2025.; za prekogranične sporove koristite nacionalna ADR tijela i druge dostupne mehanizme.
16. Mjerodavno pravo i nadležnost
Na ove Uvjete primjenjuje se pravo Republike Hrvatske i relevantni propisi Europske unije. Za sporove je nadležan stvarno nadležni sud u Splitu, osim ako je propisana isključiva nadležnost drugog suda.
17. Elektronička komunikacija i dokazivanje
Komunikacija e-poštom i putem informacijskih sustava smatra se valjanom pisanom komunikacijom. Log-zapisi, elektroničke potvrde i sustavske evidencije mogu služiti kao dokaz.
18. Podugovaratelji i treće strane
Agencija može angažirati podugovaratelje (npr. čišćenje, održavanje, IT, knjigovodstvo) uz odgovarajuće ugovore o povjerljivosti i obradi podataka. Popis bitnih kategorija podugovaratelja može se na zahtjev staviti na uvid.
19. Trajanje, izmjene i prestanak
Ovi Uvjeti vrijede od dana objave. Agencija može izmijeniti Uvjete radi usklađivanja s propisima ili poslovnom praksom. Izmjene se objavljuju na web-stranici i vrijede za nove odnose od dana objave, a na postojeće ugovore ako je tako ugovoreno ili propisano.
20. Završne odredbe
Odvojivost: Ako je neka odredba ništetna ili neprovediva, to ne utječe na valjanost ostalih odredbi; umjesto nje primjenjuje se najbliža valjana odredba.
Cjelovitost: Ovi Uvjeti, zajedno s pojedinačnim ugovorom i politikama (Privatnost, Kolačići), čine cjelovit sporazum stranaka.
Verzija i jezik: Mjerodavna je hrvatska verzija Uvjeta. Prijevodi služe informativno.
Obavijest o kolačićima
Ova web stranica koristi kolačiće radi osiguranja pravilnog rada, poboljšanja korisničkog iskustva i analize prometa.
Saznaj više.